İŞVEREN MARKASI OLMAK

Bir zamanlar ilk 500 büyük firma içinde yer alıp şimdi giremeyenlerin hatayı nerde yaptıkları araştırılmış ve ilk iki sırayı “Zamanında Değişmedikleri” ve “İnsana Yatırım Yapmadıkları” ortaya çıkmıştır. Bununla birlikte geleceğin şirketlerinin en önemli özelliklerinden öne çıkan ise “Yetenek Yönetimi”dir. İşte…

Devamı...

HAYAT AMACIM VE BEN

Amin Malouf  ne güzel söylüyor; «Hayat Başlar ve Biter! Nasıl başlayıp, ne zaman ve nerede sona erdiği değil, ikisi arasına neler sığdırabildiğin önemlidir»… Geçen yazımda arzu, tutku ve umuttan bahsetmiştim. İş ve özel hayatımızda sürdürebilir bir başarı elde etmek için…

Devamı...

Merhabalar, 11-12 Mayıs, 2019 tarihinde açılacak olan İnsan Kaynakları Uzmanlık Sertifika Programımız için kayıtlarımız başlamıştır. Sevgili Pamukkale Üniversitesi öğrencilerine özel indirim avantajı ile İnsan Kaynakları Uzmanlık Sertifika Programımız için kontenjanımız 15 kişi ile sınırlıdır. Denizli'de gerçekleşecek olan sertifika programımıza kayıt…

Devamı...

Sevgili Üniversiteli Arkadaşım İşte sizler için hazırlanan ve talepler doğrultusunda yaz boyunca devam edecek olan “Workshop” eğitimlerimiz başlıyor... İlk eğitime özel 1 kişilik ücretsiz davetiyeyi kazanmak için @humanica_ik Instagram hesabını takip ederek bu postun altına iki arkadaşınızı etiketlemeniz ve onlarında…

Devamı...

KARİYERİMDEKİ TUTKULAR VE BEN

Son derece rekabetin olduğu, en güçlü olanın hayatta kaldığı, teknoloji odaklı olanların kazandığı, sınırların kalktığı ve herkesin dünya vatandaşı olmaya çalıştığı öyle bir yüzyılda yaşıyoruz ki, bu yüzyılda kendini yönetebilen artık kazanıyor. Tabii ki kendini yönetebilmek için önce kendinle tanışman…

Devamı...

Akdeniz Turizm Vakfı yeni projelere imza atıyor

AB Fonu ve Birleşmiş Milletler Dünya Turizm Örgütü’nün desteğiyle Malta merkezli olarak kurulan Akdeniz Turizm Vakfı (Mediterranean Tourism Foundation – MTF), turizmin sürdürülebilirliği için yeni projelere imza atıyor. Vakıf, 2019 yılında altıncısı gerçekleştirilecek Akdeniz Turizm Forumu’nda yer alacak konuları belirlemek…

Devamı...

Performansınızı Gerçekçi Hedeflerle Yönetin

Hayallerimizi Gerçekleştirecek İstek ve Coşkuya Sahip miyiz? Önceki makalelerimde her şeye hayal kurmak ile başlayın demiştim. O hayalleri amaçlara, amaçları hedeflere, hedefleri projelere, planlara ve eyleme döktüğünüzde ancak o hayaliniz gerçek olacağını belirtmiştim. Amaçlar, belirli bir süre içinde gerçekleştirilmesi arzu…

Devamı...

2018 Turizmde Farklılaşma Yılı Olsun

Farklılaşanın var olduğu, farklılaşmanın yok olduğu günümüzde hep aynı şeyleri yapıp farklı sonuçlar bekliyorsak, Einstein’ın dediği gibi deliyiz. Terörün ve bölgesel krizlerin ağır bastığı ülkemizde 2014’deki harikalar yaratan ancak 2015 ve 2016’da da ciddi düşüşler yaşayan son iki yıla göre…

Devamı...

Akdeniz Vatandaşı Olmak

Akdeniz Vatandaşı Olmak….İşte bu rüyayı vizyon haline getiren, vizyonu amaçlara ve hedeflere indirgeyip onu eyleme geçiren Malta Merkezli Bir Vakıf… İsmi “The Mediterranean Tourism Foundation (MTF)”-Akdeniz Turizm Vakfı. Bu vakıf; hem kamu, hem de özel sektörün  çabalarını güçlendirerek Akdeniz’in barış,…

Devamı...
Back To Top