Eğitimin Amacı
Dış Ticaret’te düzenlenen belgelerin doğru uygulama teknikleri, doğru belge düzenlemenin firmaya sağlayacağı fayda, eksiksiz ve hatasız düzenleme sistemi ve sistemli düzenleme ile zaman ve para kaybının önlenmesidir
İçerik
- Dış Ticaret (ihracat/ithalat) uygulamalarında hangi belgeler kullanılmalı
- İhracat ve ithalatta kullanılması gereken olmazsa olmaz belgeler
- Malın cinsine göre ek belgeler hangileridir
- Ödeme şekline göre dış ticarette düzenlenmesi gereken belgeler
- Teslim şekline göre hangi belgeler düzenlenmelidir
- İhracatın şekline göre ek belgeler
- İthalatın şekline göre oluşturulan ve tedarik edilen ek belgeler
- Alıcı talebine göre hangi belgeler oluşturulmalıdır
- GB tescili ve açılışı sırasında
- GB ne hangi belgeler eklenmelidir
- Uygulamalarda kullanılan asıl belgeler ve ek belgelerin uygulamadaki yeri
- İzne bağlı ihracat ve ithalatta hangi belgeler kullanılır
- Belgelerin hangi kamu kurumları tarafından onaylanmalı
- Belge düzenlemelerinde oluşabilecek eksiklikler ve hatalar ve düzeltme işlemleri
- Kullanılan belgelerin örnek işlemlerle düzenlenme uygulamaları
Kimler Katılmalı?
Dış ticaret firmalarının uygulama/operasyon bölümlerinde çalışmak isteyenler, güncellenen sistem nedeniyle bilgilerini yenilemek isteyen çalışanlar, iç piyasada ticaret yaparken yurtdışına açılmak ve doğru fiyatlandırma yapmak bunun yanında sorumlulukların bitiş ve başlangıç noktalarını bilmek isteyen firmalar.
Eğitim Detayları
Eğitici: Günay Şencan
Eğitim Ücreti: 475 TL
Süre: 2 gün